Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Eγώ θα πάω στην Αστραλία ρε

Tι ωραία που θα’τανε να ζούσαμε όλοι σε μια σωστή κοινωνία.
Σε μια κοινωνία όπου όλοι αδελφωμένοι θα ενημερώναμε τ’αδέλφια μας με ότι χρειάζεται να ξέρουν. Όπου δε θα περπατούσες σε μια άγνωστη γειτονιά ψάχνοντας ας πούμε το ΚΕΠ ή το πιο κοντινό σουβλατζίδικο, θα σε ενημέρωναν ευχαρίστως οι περαστικοί ή θα υπήρχαν, ας πούμε, εύκολα προσβάσιμες ηλεκτρονικές πινακίδες (ωπα το γάμησες) που θα αναγράφονταν όλες οι πληροφορίες.

Το γάμησες και ψόφησε μαλάκα.
Θα ‘θελες, ουτοπικέ καριόλη
Ποιος σου χρωστάει ρε να έχεις πρόσβαση στην απαραίτητη πληροφόρηση;
Και γιατί να έχεις; Επειδή τσαντίστηκες που τις προάλλες, ας πούμε πάντα, σου έστειλε χαρτί η εφορία για ηλεκτρονική διόρθωση της δήλωσής σου και σου ζητούσαν να διορθώσεις πράγματα που δε τα ήξερες, ούτε αναγράφονταν πουθενά ούτε και είχες τρόπο να τα βρείς;
Πράγματα που οφείλεις βέβαια να ξέρεις, αλλά που οι μαλάκες οι προηγούμενοι από σένα δεν κάνανε τον κόπο ν’αποτυπώσουν κάπου, ούτε οι αρμόδιοι ενδιαφέρθηκαν ποτέ να φαίνονται κάπου.
Ή μήπως επειδή ξύπνησες στραβά σήμερα, κατούρησες ανέμελα πρωί πρωί και μετά που άπλωσες χέρι να τραβήξεις καζανάκι βρήκες το νερό κομμένο; Κι έπαθες τρελή πλάκα πρωί πρωί να ψάχνεσαι να βρεις γείτονα ξύπνιο να ρωτήσεις αν έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα και να μη βρίσκεις, διότι φυσικά κανένας δεν ενημέρωσε από την ΕΥΔΑΠ για διακοπή νερού, ούτε σε ενημερώνουν για πρόβλημα και βλάβη.

Α σιχτήρι με την ΕΥΔΑΠ σας μαλάκες και με τις σύγχρονες ανέσεις σας, τα κλιματιστικά σας και τα σπα σας, θα πάω να κυνηγάω καγκουρώ στην Αστραλία ρε.
Χεράκι χεράκι με την Βασιλειάδου.
Το’να τ’άλλο μου ΄ρχεται από άποψη υγιεινής, σήμερα κατέβηκα με άπλυτη μούρη και βρομερή ανάσα στο κέντρο για δουλειά. Εγώ και κάτι χλιμπιάρηδες ζητιάνοι που κοιμούνται στα παγκάκια, ίδια ρε μύριζε το στόμα μας σήμερα το πρωί και με ίδιες τσίμπλες θα περιφερόμασταν αν δεν ψευτόπλενα τη μούρη μου με το νερό απ΄το ψυγείο. Και ολόιδια θα βρόμαγε το άπλυτο και ιδρωμένο κορμί μας, αν δεν είχα κάνει μπάνιο το βράδυ πριν πέσω, αντί να το αναβάλω για το πρωί.
Ούστ ρε. Και να μη βγάζω άκρη απ’τη γραμμή της ΕΥΔΑΠ στο 10λεπτο που είχα πριν φύγω για τη δουλειά γιατί έπεφτε η γραμμή.
Μαλάκα, την επόμενη φορά θα πάω να βαρέσω το κουδούνι του σπιτονοικοκύρη αξημέρωτα να χωθώ πραξικοπηματικά στο μπάνιο του κι ας πάθει κι έμφραγμα, γέρος άνθρωπος θα νομίζει ότι ξανάρθαν οι γερμανοί ή ο Παττακός και του βαράνε νύχτα το κουδούνι.
Που να σας καεί το βίντεο ρε

8 σχόλια:

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

χθες μου έστειλε και μένα χαρτάκι η αγαπητή Εφορία. Όταν μπήκα στο μαγικό Ε-9.gr και πέρασα τα στοιχεία μου, έκπληξη. Το απόλυτο κενό! Λες και δεν είχα συμπληρώσει ποτέ μου Ε9. Και μη φανταστείς, μια ρημάδα ψιλή κυριότητα έχω στο πατρογονικό μου, 80 τμ. Παίρνω τηλέφωνο όπου μου έλεγε το χαρτάκι, μετά από 10 ώρες εδέησε μια τσουράπω να απαντήσει. Μάλλον λέει έχουν χάσει τα χαρτιά μου στην αρμόδια Εφορία, οπότε να το συμπληρώσω ηλεκτρονικά από την αρχή το Ε9 και μετά να πάω και από τη ΔΟΥ να κάνουμε επανασύσταση φακέλου. Δε θέλω ρε, θα τραβιέμαι εγώ στου διαόλου τη θεία για δικό τους λάθος; Αι σιχτίρ!

Βαγγέλης είπε...

Τι να πεις εσύ, τι να πω κι εγώ που μου ζητούσαν στοιχεία που σε πολλά συμβόλαια, ειδικά τα παλιά, δεν αναγράφονται, όπως π.χ. το ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου.
Και άντε κόψε το λαιμό σου να τα βρεις!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Ναι καλά, και ξέρεις ε, όταν τους παίρνεις να τους ζητήσεις πληροφορίες ή αν μπορείς να τακτοποιήσεις το θέμα πηγαίνοντας από κοντά, σου λένε ΌΟΟΟΧΧΙΙΙΙΙ, μόνο ηλεκτρονικά γίνεται. Κι άντε κόψε το λαιμό σου, που λες κι εσύ. Αχ, τα έχω πάρει χοντρά λέμε! Πάντως, αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι (ένεκα δικεόρος που ασχολούμαι με συμβόλαια), ευχαρίστως. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σε συμπάθησα πολύ νομίζω.

Βαγγέλης είπε...

όχι ευχαριστώ.
Νομίζω δηλαδή.
Εγώ ευτυχώς είχα κτηματογραφηθεί, βρήκα κάτι ποσοστά στα χαρτιά του κτηματολογίου και τα έβαλα στα τυφλά, μην έχοντας τη δυνατότητα να τα διασταυρώσω.
ότι κάτσει δηλαδή.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Ωραίος! Νομίζω δηλαδή :ppp

Marina είπε...

Να βάλεις κανένα γνωστό σου λογιστή να στη συμπληρώσει με τη σφραγίδα του αποκάτω..αμα βλέπουν τέτοιες μαζεύονται..και τη πέφτουν στο κοσμάκη

Δεν λένε πιά να τους καεί το βίντεο, το ρούτερ λένε να τους καεί!..

Spy είπε...

Πω, πω, ζοχάδες...

Βαγγέλης είπε...

Εδώ και 24 χρόνια...

Μαρίνα, βαριέμαι να τρέχω και να υποχρεώνομαι. Επιπλέον είμαι της παλιάς σχολής και δε τα ξέρω τα ρούτερ.