Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Kόμμα ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.

Τι λέτε ρε καργιόληδες που θα κόψετε όλα τα λεωφορεία στο κέντρο;
Και πως θα κατεβαίνω εγώ από την Κηφισιά (ας πούμε) στη δουλειά μου στην Ομόνοια (ας πούμε); Τώρα παίρνω ένα λεωφορείο που περνάει δίπλα απ’το σπίτι μου και τσιφ! Σε μισή ωρίτσα είμαι κέντρο. Χωρίς ν’αλλάζω γραμμές και είδη συγκοινωνίας.
Τώρα γιατί εγώ θα πρέπει να επιβαρυνθώ το κόστος του επιπλέον εισητηρίου, ή της πιο ακριβής κάρτας μια και εσάς σας κάπνισε να κόψετε όλες τις συγκοινωνίες από εκεί που ξεκινάει το μετρό. Κι άμα έχει δηλαδή απεργία το μετρό και μόνο αυτό, ενώ τα μπλε λεωφορεία όχι, θα παραλύει όλο το κέντρο, μιας και κανείς δε θα μπορεί να κατέβει να δουλέψει. Και όχι μόνο το κέντρο, μιας και από κει περνούν διάφοροι εργαζόμενοι για να πάνε από τη μια μεριά της Αθήνας στην άλλη. Π.χ. Η αδελφή μου δε θα μπορεί ούτε εκείνη να πάει στη δουλειά της, επειδή δε θα μπορεί να έρθει η γυναίκα που της κρατάει τα μωρά, από την πλατεία Βικτωρίας στη Βούλα.
Κι επειδή δεν είμαι αφελής δε μπορώ να πιστέψω ότι κανείς συγκοινωνιολόγος δε το έχει προβλέψει αυτό. Μάλλον την προμοτάρουν υπογείως τη γενική παράλυση έτσι και απεργήσει το μετρό. Τι τρέχει; Δεν πάει καλά η εταιρεία; Ή γίναμε άπληστοι και θέλουμε περισσότερα κέρδη; Ή προσπαθούν ν’αποκτήσει μια ιδιωτική, το τονίζω αυτό, εταιρεία μονοπώλιο σε μια περιοχή της πόλης, την καρδιά της, και να γίνει έτσι και μοχλός πολιτικής και οικονομικής πίεσης;
Το πράγμα βρωμάει άσχημα και τα περί οικολογικών οχημάτων δεν πείθουν.

3 σχόλια:

patsiouri είπε...

Εχεις απόοοοολυτο δίκιο.
Χρησιμοποιώ τακτικότατα τα μπλέ λεωφορεία μιάς και δεν οδηγώ και δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτά.
Το μετρό επίσης, δε με βολεύει ιδιαίτερα...

Βαγγέλης είπε...

Σοβαρά τώρα, τι θα κάνει η γειτόνισσά μου με την κατάκοιτη μάνα, που αν δεν έρθει η γυναίκα από τη Συγγρού (όχι την πιάτσα εεεε) που τη φροντιζει δε μπορεί να πάει στη δουλειά της;
Άκουσα ότι και καλά θα βάζουν λεωφορεία στο κέντρο όταν απεργεί το μετρό.
Ναι, καλά, πότε βάλανε έστω και πιο πολλά λεωφορεία όταν απεργούσε το μετρό; Του αγίου πούτσου ανήμερα;

Θεία Λένα είπε...

Αδικαιολόγητη η περικοπή των μπλέ λεωφορείων..όσο και να εξυπηρετεί ο ηλεκτρικός για Κηφισιά-Ομόνοια ή και το μετρό, και διαδρομές Π΄λ. Βικτωρίας-Βούλα..με μετρό-τράμ, κάποιες άλλες είναι αδύνατες..

Τι άλλο θα σκεφτούν για να ταλαιπωρούν το κόσμο??